2013. november 23., szombat

13. rész

Sziasztok!

Ott áltam az éjjeliszekrényem előtt, és egyszer csak azt vettem észre, hogy valaki hàturol átöleli a derekam.
- Meg is jöttem. - súgta a fülembe.
- Ennek örülök. - mondtam mosolyogva. Megfordultam, így szembe kerültem vele. Megcsókoltam. Tudtam hogy ő màr tapasztalt, de én nem vagyok. Ugyanis 16 éves koromban fogadalmat tettem anyunak, hogy 18 éves koromig nem fekszek le senkivel. És magamnak is tettem, csak olyan fiúval fekszem le akiben teljes mértékben megbízom. De mivel már 18 vagyok, ezért csak a saját magamnak tett fogadalom köt.
Elhúzódtam Wendell-től, majd befeküdtem az ágyra és betakaróztam.
- És én hol alszom? - kérdezte mosollyal az arcán.
- Hát mellettem. - mondtam, majd megpacskoltam magam mellett az ágyat. Odajött majd ő is lefeküdt mellém. Majd hátat fordítottam neki. Ő átkarolt az egyik kezével, és így aludtunk el.

*Reggel*
7:00-kor elkezdett csörögni a telefonom. Kinyitottam a szemem, és épp akkor nyitotta ki Ő is a szemét.
- Jóreggelt! - mondta, majd megcsókolt.
- Neked is! - mondtam, majd felültem és kikapcsoltam az ébresztőt.
- A fürdőben leszek! - mondtam, majd bementem a fürdőbe.
Odaálltam a tükör elé. Hogy kit láttam a tükörbe? Egy lányt, aki nagyon boldog volt, mert most érezte életében először hogy szerelmes.
Megmostam az arcom, majd a fogam is. Tettem magamra egy kis alapsminket. Meg a vanillia illatú parfümömből egy lehelletnyit. De még mindig pizsiben voltam.
Amikor kimentem, láttam, hogy az ágyam meg volt igazítva.
Kinyitottam a gardróbom, majd kezdtem kutatni valami ruhát.
Odajött mellém Wendell.
- Segíthetek? - kérdezte, mosollyal az arcán. Meg sem várva a válaszom, elkezdett kutatni a ruháim közt.
- Ez jó lesz! - adta a kezembe a pöttyös lila felsőm. - És ez is! - nyomta a kezembe a farmer rövidgatyám.
- Hát jó! - vontam vállat. - Majd indultam a fürdő felé.
Gyorsan magamra kaptam, majd kimentem.
- Gyönyörű vagy! - nyomott egy puszit az arcomra. Felkaptam a táskám, majd indultunk is.
- Drágám! - szólt anyu. - Itt egy kis pénz reggelire. - majd a kezembe nyomta a pénzt. - Ügyes legyél a suliban.
- Rendben anyu. Szia. - mondtam majd kimentünk, Wendell elindult a házuk felé. Majd kinyitotta a garázskapujukat, bement.
Majd egy fekete audi A8-assal tolatott ki.
- Nem jösz? - huzta le az ablakot.
- De...igen. - mondtam majd beszálltam.
- Nem is mondtad, hogy van kocsid! - mondtam.
- Nem? - csodálkozott. - Pedig ez az egyik csajozós dumám. - poénkodott.
- Fogd be! - mondtam, majd vállonbokszoltam.
- Ugye milyen jó a humorom? - kérdezte nevetve, miközben az utat figyelte.
- Aha, persze. - forgattam a szemem.
- Na itt is vagyunk. - mondta, majd befordult a diákok számára kijelölt parkolóba.
- Végre. - mondtam, majd kiszálltam a kocsiból.
- Milyen óránk lesz? - kérdeztem, miközben beértünk a suliba. Elindultunk a szekrényünk felé.
Kinyitottam. Kivettem az órarendet, megnéztem.
- Osztályfőnöki lesz, igaz? - kérdeztem.
- Igen. - mondta mosolyogva.
- Jó fej az osztályfőnök? - kérdztem, mivel még nem találkoztam vele.
- Igen. - mondta. - A lányok odavannak érte. - mondta a szemét forgatva.
Tehát akkor férfi? Biztos jóképű.
Elindultunk a terem felé. Amikor beértünk még nem volt ott mindenki. Leültünk egymás mellé Wendellel.
Amikor odajött hozzánk az osztályfőnök .
- Jóreggelt! Biztos te vagy az új diák? - kérdezte.
- Igen, Bella Evans. - mutatkoztam be.
- Én Mr. Tomson vagyok. Az osztályfőnök. - tájékoztatott.
- Örvendek. - mondtam, majd visszament a helyére. Majd be is csöngettek.
- Rossz hírem van számotokra... - kezdte. - De sajnos nem tudok ellene semmit sem tenni.
Ekkor bejött az igazgatónő. Mindenki felállt, és szinkronban mondták:" Jóreggelt Igazgatónő!".
- Rendben leülhetnek. - mondta. - Gyalázatosak a jegyeik, ezért minden tanulónak ebből az osztályból kötelezően be kell költöznie a kollégiumban. Mivel 12.-esek ezért mind érettségi előtt állnak. - mondta.
Majd egymásra néztünk Wendellel.
- Ezért ma maguknak nem lesznek óráik. Hazamehetnek. - azzal hogy ezt kimondta, mindenki tódult ki az ajtón. Mi is elindultunk Wendellel.
Kiértünk. Szálltunk be a kocsiba.
- Mi a baj? - kérdezte.
- Minek kell kollégiumba menni, ha itt lakok 15 percre a sulitól? - kérdeztem kissé idegesen.
- Nem értem, de ez az igazgató döntése. Ez ellen nem tudsz tenni semmit. - mondta komolyan.
Meg is érkeztünk kitett a ház előtt.
Bementem, anyu döbbenten nézett rám.
- Te ilyenkor itthon? - kérdezte.
Leültem mellé, és elmeséltem mit mondott az igazgató.
- Igen értem. - mondta. - Ügyes légy.
Elindultam fel a szobámba, és elkezdtem bepakolni a bőröndömbe. Bedobáltam mindent ami kell. Kb.15 perc alatt végeztem. Ekkor hallottam hogy nyílik az ajtó.
- Mehetünk? - kérdezte.
- Még nem. - mondtam, majd odamentem hozzá, és megcsókoltam. Majd a csók végére anyira bevadult, hogy felemelt, én a csipője köré fontam a lábam. Majd ő szép lassan lefektetett az ágyra. A fejem mellett támaszkodott a két kezével, majd a nyakamat kezdte el csókolgatni. Majd elkezdte lehúzni a felsőm. Ekkor megállítottam.
- Azt hiszem túl messzire mentünk. - mondtam, levegőért kapkodva.
- Kérlek ne hagyjuk abba, most! - könyörgött.
- Sajnálom. De ez nekem még nem megy. - mondtam, majd felültem.
- Igazad van, én sajnálom, hogy nem álltam le. - mondta.
Megfogtam a csomagom, és elindultam lefelé, majd ő is követett. Odamentem a kocsihoz, és megálltam.
Majd odajött, és kinyitotta a csomagtartót, beraktuk a csomagokat.
Beszálltam a kocsiba. Majd ő is követett.
- Ugye jó volt? - kérdezte, a csillogó szemeivel.
- Azt nem mondtam, hogy nem volt az. - mondtam, majd az egyik kezét a combomra tette, és elkezdte sinogatni. Éreztem, hogy a libabőrös lesz az egész testem, és a vágyat ami benne van. Még élvezztem pár percig a simogatást, majd elvettem a kezét.
- Most meg mi baj? - nézett rám értetlenül.
- Csak elég volt. - mondtam, majd megérkeztünk a suliba.
Ekkor a hangosbemondóba egy hang szólalt meg: "Minden 12.-es fáradjon a tornaterembe."
Majd Wendell egy szót sem szólva elkezdett húzni a tornaterem felé.
Nagyon sokan voltunk, ott volt mind a 4 osztály végzős.
Mr. Tomson a mi osztályfőnökünk szólalt meg egy mikrofonba.
- Az osztályok rendeződjenek! - utasított minket. - Mind tudják miért vagyunk itt. Belettek osztva a szobákba. Most pedig osztályonként szépen átvonolunk a kollégiuma. Először a 12.a kezdi, majd így haladunk sorba. - mondta, majd a tizenkettedik A el is indult az osztályfőnökével.
Majd 10 perc múlva elindult a B osztály is, majd 10 perc múlva a mi osztályunk következett. Elindultunk végig az iskolán Mr. Tomson-al. Majd mikor megérkeztünk, a portásnak egy nevet kellett mondani, és adta is a kulcsot, és el is magyarázta hol található a szoba.
Én következtem.
- Bella Evans, 12.c. - mondtam.
- Rendben. - kereste a nevem a listán. - Meg is van. 124-es szoba. Felmegy a másodikra, és ott jobbra fordul és a negyedik ajtó lesz a magàé.
- Rendben, köszönöm. - mondtam.
- Na hol leszel? - kérdezte Wendell, miközben a lifthez értünk.
- 2. emelet 124-es szoba. - mondtam, majd a szemébe néztem.
- Én a 3. emeleten a 197-es szobában. - mondta.
Beszálltunk a liftbe, és megnyomta nekem a 2-es gombot. Majd odaállt elém és megcsókolt. Fel is értünk a másodikra, kinyílt a lift.
- Majd találkozunk. - mondtam.
Majd elindultam megkeresni a szobám.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése