2013. október 30., szerda

9. rész

Sziasztok!

Reggel hamar keltem fel, mivel kezdődik a suli. Már 7-kor felkeltem, nehogy véletlen elkéssek. Kiugrottam az ágyból, azonnal futottam a fürdőbe. Úgy döntöttem lezuhanyzok, hogy felfrissüljek. Utána magamra csavartam a törülközőt, majd fogat mostam. Kimentem a gardrób elé. Kinyitottam. Megláttam az új ruháimat amit Emma nénivel vettünk. Lila póló rózsaszín szivekkel, meg egy kék szakadt farmer. Gyorsan felvettem. Úgy döntöttem megint a lila converse cipőm veszem fel. De az lent van a földszinten, majd indulás előtt felveszem. Lementem a konyhába hogy megreggelizzek. Gyorsan összedobtam magamnak egy szendvicset, majd megettem. Majd ittam egy pohár üdítőt. Utána futottam vissza a szobámba. Tettem magamra egy kis szempillaspirált, egy kis szemhéjtust, meg egy kis szemceruzát. Majd befujtam magam a rózsa illatú parfümömmel. Majd megláttam az aputól kapott kabala-karkötőm, feltettem a kezemre. Majd kimentem a fürdőből, odamentem az éjjeli szerkényhez.  Megfogtam a telefonom, becsúztattam a zsebembe. Megfogtam a táskám, és indultam le a földszintre. Gyorsan rápillantottam az órára, már 7:30 volt.
- Emma néni, indulhatunk. - szóltam neki, miközben ő a konyhában babrált.
- Menyjünk. - mondta, még mindig kómásan.
Indultunk ki a garázsba, majd beült a vörös Volvójába, én beültem az anyósülésre. Majd indultunk is.
Kb. 10 perc alatt oda is értünk a Washington-i Gimnáziumhoz. Igen én csak most vagyok végzős, mert évvesztes vagyok. De nem bánom. Megálltunk a suli előtt. Emma bekisért az igazgatóhoz, ugyanis ő fog bekísérni az osztályba.
- Jó napot kívánok. - köszöntem az igazgatónőnek.
- Jó reggelt. Ugye Ön az új diák? - mondta, közben a kezét tartotta.
- Igen, Bella Evans vagyok. - mondtam, és én is nyujtottam a kezem.
- Örvendek, én Mrs. Reed vagyok. - mondta.
- Én is örvendek. Indulhatunk? - kérdezte.
- Igen. - ezzel én el is indultam az ajtó felé. Hallottam hogy még váltottak pár szót Emmával. Majd Emma is elindult ki. Odajött hozzám és megölelt.
- Ügyes légy. - mondta majd elindult a kijárat felé.
Majd jött az igazgatónő is.
- Kövessen kérem, Ms. Evans. - mondta.
Mentem utána, mint a kiskutya. Felmentünk a lépcsőn, majd megállt az első ajtónál, bal oldalt. Majd kopogott, és benyitott, bement. Majd én is követtem.
Minden gyerek felállt, mikor belépett az igazgatónő.
- Gyerekek! Szeretném bemutatni az új osztálytársatokat. Bella Evans-t.
- Jó reggelt Ms.Evans. - mondta a tanárnő aki épp órát tartott. - Ülj le egy üres helyre. - mondta.
Majd megláttam egy helyet az első padban. Nem nagyon néztem senkire, amikor leültem. Zavarban voltam. Négy egyszemélyes pad volt egy sorban. Én az ablak felöl a másodikba ültem. Majd felnéztem, láttam a táblán hogy most épp angol óra van. Én csak figyeltem egész órán. Majd kicsöngettek. Nekem át kell vennem az órarendem, meg a könyveim. De nem tudtam hogy hol kell. Ezért odamentem a tanárnőhöz
- Elnézést. Meg tudná nekem mondani hogy tudom átvenni az órarendem, meg a tankönyveim? - kèrdeztem.
- Megkérek valakit hogy segítsen. Nekem sietnem kell a következő órámra. - mondta. - Ms. Smith, jöjjön csak ide. - szolt az egyik lánynak. - Kísérd már el Ms. Evans-t a titkárságra.
- Rendben Mrs. Williams. - mondta, azzal a tanárnő el is indult kifelé.
- Gyere velem.- mondta a lány.
Elindultunk le a földszintre. Csak most tovább mentünk a folyosón. És befordultunk és átmentünk a B szárnyra.
- Téged hogy hívak? - törtem meg a csendet.
- Jennifer Smith. - mondta.
Majd megállt, mert megérkeztünk.
- Én Bella Evans vagyok. - mondtam.
- Itt is vagyunk. - majd benyitott.
- Jó reggelt Ms. Wolf. - köszönt. - Új diákot hoztam. - mondta.
- Bella Evans vagyok. 12-es. - mondtam.
- Rendben. Adom az órarended. - mondta. Azzal át is nyújtotta az órarendem. - A következő szünetre összeszedem a könyveid. Most menyetek órára. - mondta.
Elindultunk. Kifelé.
- Neked milyen órád lesz? - kèrdezte Jennifer.
Megnéztem az órarendem.
- Kémia. - mondtam.
- Nekem is. - mondta. - Akkor mehetünk együtt. - mosolygott.
Nekem fogalmam nem volt hol van a kémia terem.
Láttam egy táblát. C szárny.
- Úristen. Sosem fogom megtanulni melyik szárny holvan. - mondtam.
- Dehogynem. - mondta, majd megállt az ajtó előtt. - Meg is érkeztünk. - benyitott. - Elnézést a késésért. - mondta. Majd a helyére ment.
Én meg ott áltam az ajtóban. És akkor észrevettem Wendellt a diákok köszt.
Odajött a tanárúr. Bemutatkozott. Majd mondta hogy vegyek fel egy fehér köpenyt. A táskámat pedig tegyem le. Igazábol nem kellene magamrál hordoznom, de még nem kaptam szekrényt.
- Ki akar Ms. Evans párja lenni? - nagy meglepetèsemre mindenki jelentkezett. - Választhat. - mondta a tanár.
Én odamentem Wendellhez akinek amúgy sem volt párja.
- Szia! - köszöntem.
- Szia Bella. Hát te? - csodálkozott.
- Ebbe a suliba fogok járni. - mondtam.
- Azt látom. - mondta. - Örülök hogy itt vagy. - mosolygott.
A tanár már elkezdett magyarázni. Én figyeltem. Aztán Wendell véletlen megérintette a csuklóm, és kirázott a hideg.
Hamar vége lett az órának.
- Elkísérsz a titkárságra? - kérdeztem Wendellt.
- Persze. - mondta.
Levettük a köpenyt, visszaakasztottuk a helyére. Majd megfogtam a táskám. Ès indultunk is.
- Mi van azzal a lánnyal aki tetszik neked? - tettem fel a kérdést.
- Semmi, még nem léptem semmit. - mondta szomorúan.
Majd meg is érkeztünk.
Bekopogtam.
- Megjöttem a könyveimért. - mondtam.
- Rendben. Össze is szedtem neked. - azzal át is adta őket kb. 6 könyv lehetett.
- És szekrényt mikor kapok? - kérdeztem.
- Megnézem melyik szabad. - mondta, majd beírt valamit a számítógépbe. - A 222-es szabad. Jó lesz? - kérdezte.
- Az pont az enyém mellett van. - mondta a Wendell.
- Jó lesz persze. - mondtam.
- Akkor leírom a kódját. - mondta. - Tessék.
- Köszönöm. - mondtam.
Majd indultunk is ki.

7 megjegyzés:

  1. Úúúú, várom a kövit, hozd hamaaar!! ^^

    VálaszTörlés
  2. Szia! Ne haragudj, hogy ide írok, nem találtam privát elérhetőséget, ahol írhatnék neked.

    Azért kereslek, mert elindítottunk egy kezdeményezést, hogy összefogjuk a neten publikáló regényírókat, és szeretném megkérdezni, hogy a te regényedet közzétehetjük-e az oldalon? Hol tudom veled felvenni a kapcsolatot? Kicsit írnék az oldal működéséről, és megáról a kezdeményezésről. :)

    Toncsi

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Díj nálam! :)
    http://mekeme-happy.blogspot.hu/p/dijak.html

    XoLove Sophie

    VálaszTörlés
  4. Szia, nem jelöltél. Itt megtalálsz: https://www.facebook.com/vass.antonia

    VálaszTörlés