2013. október 19., szombat

Bevezető

Sziasztok!

Hát hol is kezdjem? Na, kezdem az elején. 18 éves vagyok. Bella Evans-nek hívnak. De sokan csak Bells-nek szólítanak.  Magyarországon  élek, egy kisvárosban. Anya és apa nem olyan régen váltak el. Anyu most azt mondta nekem, hogy változásra vágyik úgy, hogy kiköltözünk Amerikába, Washingtonba a rokonainkhoz. Vagyis Anya nővéréhez, aki már 10 éve kint él a férjével. Én pedig a Washingtoni Gimnáziumba fogok járni.

Szerencsére jól beszélem az angolt és anya is. Kicsit fura lesz itt hagyni a barátaimat és az országot, de ha anyát ez teszi boldoggá, akkor megteszem. Anyával mindig is jóban voltunk, mindent megbeszélünk. A vezetéknevem azért amerikai mert apukám amerikai. Ezért tudunk anyával olyan jól angolul, mert apu tanított minket.  Holnap már indulunk. Kívánjatok nekem sok sikert az új országhoz! :)

Ez lennék én:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése